قسمت چهارم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت چهارم رمان رویالVsپاپ استار

بلند شدم رفتم سمت کامیو

-هیی کامیو این پسره کیه تازه وارده؟

کامیو-این فضولیا به شما نیومده

-نه بابا؟

کامیو-میری یا باید 

اون پسره-کامیو کاری بهش نداشته باش

-اوهه چه عجب زبون باز کرد اسمت چیه ؟

اون پسره-کونومیتسو تزوکا 

کامیو-حالا گورتو گم میکنی یا..

اینهیه-یا چی؟

کامیو تا اینهیه رو دید رنگش مثل گچ سفید شد

کامیو-ه..هیچی هیچی

تزوکا-از اشنایی باهاتون خوشبختم

-منم از اشنایی باهاتو بدبختم 

من زدم زیر خنده رفتم سمت میز دخترا 

کامیو مثل گوجه فرنگی شده بود

رویا-باز چه کرمی ریختی؟

-خب معلومه مثل همیشه کامیو رو سوزاندم

سایو-خب پس بهتره همون طوری بسوزه

کامیو داشت با تزوکا رد میشد که ..

اینهیه-کامیوو بسوووووز

کامیو هم مثل سماور از بالا سرش داشت دود در میومد

رویا-اوه اوه کامیو اتیش گرفتی احیا؟

-ساایوو اب اتشنشانی رو باز کن 

سایو اومد و رو سر کامیو یه لیوان اب یخ خالی کرد 

کامیو هم که دیه طاقت نداشت دست تزوکا رو گرفت و رفت 

ازاونور 

اسونا

-ببینم مریکا اون دختره رو میشناسی

مریکا-چی؟ نه فکر کنم دختره تازه وارده

اسونا رفت سمت دختره 

-من پرنسس اسونا تاراساکی هستم خوشبختم

اون دختره-من پرنسس رایا کوران هستم خوشبختم

با اون حرف پرنسس رایا پرنسس اسونا جا خورد

-چ..چی شما از خاندان کوران هستین مریکا هم اومد پیش اسونا 

مریکا-سلام من پرنسس مریکا شیرایشی هستم خوشبختم برادرم کورانوسوکه شیرایشی بعد به کورا اشاره کرد

رایا-همچنین منم پرنسس رایا کوران هستم 

مریکا فکش خورد زمین یعنی 

بقیه رمان واس بعد برا قسمت بعدی 70 تا نظر

 


[ جمعه 20 آذر 1394 ] [ 17:55 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 629 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )